Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-02-2012 | Online | Uitgave 1/2012

Psychopraktijk 1/2012

PR voor je praktijk via internet

Tijdschrift:
Psychopraktijk > Uitgave 1/2012
Auteur:
Dr. Els van den Heuvel
Belangrijke opmerkingen
In deze rubriek vindt u bijdragen over hulpverlening en ondersteuning daarvan via de computer
werkzaam als eerstelijnspsycholoog en heeft een eigen praktijk
De belangrijkste vraag voor een psycholoog als beginnend ondernemer is: hoe kom je aan cliënten? Afwachten tot ze je vanzelf weten te vinden, is meestal geen optie. Actief reclame maken wordt in deze branche vaak niet kies gevonden, al verschuift de mores hierover met de opkomst van meer commerciële organisaties binnen de eerste lijn. In deze bijdrage ga ik in op mogelijke manieren om via internet aan cliënten te komen1.

Onze productaanbevelingen

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijf je als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vak. Met het online abonnement heb je toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kun je op je gemak en wanneer het jou het beste uitkomt verdiepen in jouw vakgebied.

BSL Academy mbo Verzorging en Verpleegkunde

Literatuur
Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 1/2012

Psychopraktijk 1/2012 Naar de uitgave

Redactioneel

Redactioneel