Gepubliceerd in: 01-06-2016 Over de kloof tussen wetenschap en praktijk Auteur: Else De Haan Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2016 Log in om toegang te krijgen share DELEN Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link) Optie A: Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren” Optie B: Deel de link per e-mail Link delen publish Publiceer nu Samenvatting In deze rubriek buigt Else de Haan zich over wetenschappelijke publicaties die van betekenis zijn voor de praktijk. Hoe is het onderzoek uitgevoerd en wat zeggen de resultaten? En… is nader onderzoek gewenst? vorige artikel ‘De kinderen in de klas doen allemaal flauw’ volgende artikel Als wetenschap iets anders zegt dan intuïtie
Samenvatting In deze rubriek buigt Else de Haan zich over wetenschappelijke publicaties die van betekenis zijn voor de praktijk. Hoe is het onderzoek uitgevoerd en wat zeggen de resultaten? En… is nader onderzoek gewenst?