Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 2/2016

01-06-2016

Over de kloof tussen wetenschap en praktijk

Auteur: Else De Haan

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In deze rubriek buigt Else de Haan zich over wetenschappelijke publicaties die van betekenis zijn voor de praktijk. Hoe is het onderzoek uitgevoerd en wat zeggen de resultaten? En… is nader onderzoek gewenst?
Literatuur
go back to reference Chorpita, B.F., & Weisz, J.R. (2009). Modular approach to therapy for children with anxiety, depression, trauma or conduct problems (MATCHADTC). Satellite Beach, FL: Practice Wise. Chorpita, B.F., & Weisz, J.R. (2009). Modular approach to therapy for children with anxiety, depression, trauma or conduct problems (MATCHADTC). Satellite Beach, FL: Practice Wise.
Metagegevens
Titel
Over de kloof tussen wetenschap en praktijk
Auteur
Else De Haan
Publicatiedatum
01-06-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2016
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-016-0018-y

Andere artikelen Uitgave 2/2016

Kind & Adolescent Praktijk 2/2016 Naar de uitgave

OriginalPaper

Gezien en gelezen