TODO: Skip to main content
Top

2025 | OriginalPaper | Hoofdstuk

6. Opleiding, intervisie, supervisie, therapeutische relatie en zelfreflectie

Auteurs : Susan M. Bögels, Anke M. Klein, Ellin Simon, Bonny F.J.A. van Steensel

Gepubliceerd in: Preventie en behandeling van angststoornissen bij kinderen en jongeren

Uitgeverij: BSL Media & Learning

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Kan een hulpverlener na lezing van dit boek en met behulp van het werkboek (en/of online materiaal) voor kinderen en eventueel ouders, DDD succesvol uitvoeren, met genezingspercentages die vergelijkbaar zijn met die we in het onderzoek vonden? Welke vooropleiding heeft een hulpverlener nodig, en is training, intervisie en supervisie raadzaam? Wat is het belang van zelfreflectie? En hoe hanteert de hulpverlener de therapeutische relatie? Deze vragen behandelen we in dit hoofdstuk.
Bijlagen
Deze inhoud is alleen zichtbaar als je bent ingelogd en de juiste rechten hebt.
Metagegevens
Titel
Opleiding, intervisie, supervisie, therapeutische relatie en zelfreflectie
Auteurs
Susan M. Bögels
Anke M. Klein
Ellin Simon
Bonny F.J.A. van Steensel
Copyright
2025
Uitgeverij
BSL Media & Learning
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-3063-8_6