Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk 1/2021

01-03-2021 | Werk in uitvoering

Werk in uitvoering

Op weg naar geïntegreerde speciaal (basis)onderwijsklassen

Auteurs: MSc Christy Tenback, Dr. Anke de Boer

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 1/2021

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Steeds meer scholen voor speciaal- en speciaal basisonderwijs (so-sbo) werken intensief samen en geven les in geïntegreerde groepen. Dat doet een beroep op competenties van leraren én leerlingen. Wat zijn de gevolgen van het werken met gemengde so-sbo-groepen voor leraren, ondersteuners, leerlingen en ouders?
Metagegevens
Titel
Werk in uitvoering
Op weg naar geïntegreerde speciaal (basis)onderwijsklassen
Auteurs
MSc Christy Tenback
Dr. Anke de Boer
Publicatiedatum
01-03-2021
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 1/2021
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-021-0633-0