Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-09-2016 | Klantcontact | Uitgave 9/2016

Zorg + Welzijn 9/2016

Op het goede moment bij de juiste hulpverlener

Tijdschrift:
Zorg + Welzijn > Uitgave 9/2016
Auteur:
Aart Verschuur

Samenvatting

De combi van slimme communicatiemiddelen en social media maakt dat cliënten altijd en overal contact kunnen zoeken met hulpverleners. Dan moet je organisatie er wel klaar voor zijn. ‘Voorheen was het gebruikelijk dat een hulpverlener de hele dag onbereikbaar was, omdat hij in gesprek was met patiënten. Daar willen we van af.’

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

BSL Academy Social Work GGZ

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 9/2016

Zorg + Welzijn 9/2016 Naar de uitgave