Skip to main content
Top

2013 | OriginalPaper | Hoofdstuk

9. Online leren

Auteurs : Sibrenne Wagenaar, Joitske Hulsebosch

Gepubliceerd in: En nu online ...

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Inleiding

Wat kunnen sociale media toevoegen aan het repertoire dat we als ontwerper van leertrajecten hebben? Een interessante vraag, die we eerst verder verkennen aan de hand van een gesprek met Sibrenne Wagenaar.
Voetnoten
1
Sauquet, A. (2004). Learning in Organizations. Schools of thought and current challenges. In: J.J. Boonstra (ed.), Dynamics of Organizational Change and Learning. Chichester: John Wiley & Sons.
 
2
Keursten, P. (2006). Ontwikkeling van leren in organisaties: Van conditioneren naar samen construeren. Te vinden op: http://​www.​kessels-smit.​nl/​de/​424
 
3
Dit is de tabel van pagina 8 uit deze publicatie: http://​www.​kohnstamminstitu​ut.​uva.​nl/​pdf_​documenten/​verkennendecases​tudies(0610).​pdf. Uit: Bergenhenegouwen, G., m.m.v. Glaudé, M. (2008). Situationeel opleiden en leren. Het potentieel van individuele competenties voor organisaties. Alphen aan de Rijn: Kluwer.
 
4
Cheetham, G. & Chivers, G. (2001). How professionals learn in practice: an investigation of informal learning amongst people working in professions. Journal of European Industrial Training, 25(5), 247-292.
 
6
Rubens, W. (2008). E-learning: trends en ontwikkelingen. Develop, nr. 4.
 
7
Deze engelstalige toolkit is gratis te downloaden via: http://​jenniferparker.​posterous.​com/​mobile-learning-toolkit
 
Metagegevens
Titel
Online leren
Auteurs
Sibrenne Wagenaar
Joitske Hulsebosch
Copyright
2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9746-4_9