Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

19-04-2017 | Spectrum

Onderwijs als de kopersectie van de jazzband

Auteurs: Erik Ruland, Petrien Uniken Venema

Gepubliceerd in: TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen | Uitgave 3/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Het geloof in sturing laten we gedeeltelijk los, want een zekere mate van kakafonie is inherent aan onze samenleving geworden. Maar als het klopt dat we sociale wezens zijn die óók naar ritme en regelmaat zoeken, kan onderwijs ons helpen om ritmes te herkennen, het samenspel van de band te begrijpen, een passend instrument te vinden en te leren mééspelen. …
Literatuur
1.
go back to reference Boutellier H. De improvisatiemaatschappij. Over de sociale ordening van een onbegrensde wereld. Den Haag: Boom Uitgevers; 2010. Boutellier H. De improvisatiemaatschappij. Over de sociale ordening van een onbegrensde wereld. Den Haag: Boom Uitgevers; 2010.
2.
go back to reference Delden PJ van. Samenwerking in de frontlijn. Een nieuw ijkpunt voor professionalisme. M&O. 2011;6:16–28. Delden PJ van. Samenwerking in de frontlijn. Een nieuw ijkpunt voor professionalisme. M&O. 2011;6:16–28.
3.
go back to reference Gezondheidsraad. Onderzoek waar je beter van wordt. Den Haag: Gezondheidsraad; 2016. Gezondheidsraad. Onderzoek waar je beter van wordt. Den Haag: Gezondheidsraad; 2016.
Metagegevens
Titel
Onderwijs als de kopersectie van de jazzband
Auteurs
Erik Ruland
Petrien Uniken Venema
Publicatiedatum
19-04-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TSG - Tijdschrift voor gezondheidswetenschappen / Uitgave 3/2017
Print ISSN: 1388-7491
Elektronisch ISSN: 1876-8776
DOI
https://doi.org/10.1007/s12508-017-0033-x