Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-08-2002 | Uitgave 4/2002

Journal of Abnormal Child Psychology 4/2002

Observed Classroom Behavior of Children with ADHD: Relationship to Gender and Comorbidity

Tijdschrift:
Research on Child and Adolescent Psychopathology > Uitgave 4/2002
Auteurs:
Howard B. Abikoff, Peter S. Jensen, L. L. Eugene Arnold, Betsy Hoza, Lily Hechtman, Simcha Pollack, Diane Martin, Jose Alvir, John S. March, Stephen Hinshaw, Benedetto Vitiello, Jeffrey Newcorn, Andrew Greiner, Dennis P. Cantwell, C. Keith Conners, Glen Elliott, Laurence L. Greenhill, Helena Kraemer, William E. Pelham Jr., Joanne B. Severe, James M. Swanson, Karen Wells, Tim Wigal

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijf je als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vak. Met het online abonnement heb je toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kun je op je gemak en wanneer het jou het beste uitkomt verdiepen in jouw vakgebied.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 4/2002

Journal of Abnormal Child Psychology 4/2002 Naar de uitgave