Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Journal of Abnormal Child Psychology 4/2002

01-08-2002

Observed Classroom Behavior of Children with ADHD: Relationship to Gender and Comorbidity

Auteurs: Howard B. Abikoff, Peter S. Jensen, L. L. Eugene Arnold, Betsy Hoza, Lily Hechtman, Simcha Pollack, Diane Martin, Jose Alvir, John S. March, Stephen Hinshaw, Benedetto Vitiello, Jeffrey Newcorn, Andrew Greiner, Dennis P. Cantwell, C. Keith Conners, Glen Elliott, Laurence L. Greenhill, Helena Kraemer, William E. Pelham Jr., Joanne B. Severe, James M. Swanson, Karen Wells, Tim Wigal

Gepubliceerd in: Research on Child and Adolescent Psychopathology | Uitgave 4/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Observed Classroom Behavior of Children with ADHD: Relationship to Gender and Comorbidity
Auteurs
Howard B. Abikoff
Peter S. Jensen
L. L. Eugene Arnold
Betsy Hoza
Lily Hechtman
Simcha Pollack
Diane Martin
Jose Alvir
John S. March
Stephen Hinshaw
Benedetto Vitiello
Jeffrey Newcorn
Andrew Greiner
Dennis P. Cantwell
C. Keith Conners
Glen Elliott
Laurence L. Greenhill
Helena Kraemer
William E. Pelham Jr.
Joanne B. Severe
James M. Swanson
Karen Wells
Tim Wigal
Publicatiedatum
01-08-2002
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Research on Child and Adolescent Psychopathology / Uitgave 4/2002
Print ISSN: 2730-7166
Elektronisch ISSN: 2730-7174
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1015713807297

Andere artikelen Uitgave 4/2002

Journal of Abnormal Child Psychology 4/2002 Naar de uitgave