Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 10/2019

01-11-2019 | nieuws

Nieuws

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 10/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Klager verwijt een verzekeringsarts dat zij op onzorgvuldige wijze een medische expertise heeft opgesteld. Het college oordeelt dat het door verweerster opgestelde rapport niet voldoet aan de eisen. Verweerster heeft klager niet zelf gezien maar alleen telefonisch gesproken en haar conclusie volgt niet logisch uit de bevindingen. Tevens heeft verweerster een aantal e-mails van klager niet beantwoord en houdt het college verweerster verantwoordelijk voor het feit dat de instelling waar verweerster werkzaam is ten onrechte en zonder toestemming van klager een rapport ter beschikking stelde aan een arbeidsdeskundige. Klacht deels gegrond, het college legt een berisping op. …
Metagegevens
Titel
Nieuws
Publicatiedatum
01-11-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 10/2019
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/s12498-019-0143-2

Andere artikelen Uitgave 10/2019

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 10/2019 Naar de uitgave

hoofdredactioneel

Lastige cliëntcontacten