Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Standby 5/2006

01-10-2006 | Communicatie

Niet nagekomen afspraak

Auteur: Lienke Neef

Gepubliceerd in: Standby | Uitgave 5/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

In de tandheelkunde kent iedereen het probleem. Een patiënt maakt een afspraak voor een behandeling en komt vervolgens niet opdagen. Even later gaat de telefoon en de patiënt in kwestie zegt dat zij de afspraak vergeten is. Niets frustrerender dan dat. Vooral als ’s morgens de telefoon roodgloeiend heeft gestaan met patiënten met pijnklachten. Nog snel probeer je wat andere patiënten te bereiken om te zeggen dat ze toch nog vandaag langs kunnen komen, maar meestal tevergeefs. Ze zijn al aan het werk of zitten net aan de andere kant van de stad, waardoor ze binnen het uur niet aanwezig kunnen zijn
Metagegevens
Titel
Niet nagekomen afspraak
Auteur
Lienke Neef
Publicatiedatum
01-10-2006
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Standby / Uitgave 5/2006
Print ISSN: 0922-310X
Elektronisch ISSN: 1876-5572
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03079475