Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Management Kinderopvang 3/2022

01-06-2022 | Artikel

Serie De rijke schooldag

Natuur als thema voor een doorgaande lijn

Auteurs: Marike Vroom, Sophie Van Asperen

Gepubliceerd in: Management Kinderopvang | Uitgave 3/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Onder en na schooltijd vuurtje stoken en water zuiveren, maar ook natuurlessen volgen: bij de Brederoschool in Groningen creëren ze met het project Buitenlokaal een doorgaande lijn van school naar bso. En de Sterrenschool De Ruimte in Almere heeft een heus bos gekocht en gebruikt die samen met de bso van Partou. Twee inspirerende voorbeelden van de rol van natuur in de rijke schooldag. De tweede aflevering in de serie van PACT voor Kindcentra. …
Metagegevens
Titel
Serie De rijke schooldag
Natuur als thema voor een doorgaande lijn
Auteurs
Marike Vroom
Sophie Van Asperen
Publicatiedatum
01-06-2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Management Kinderopvang / Uitgave 3/2022
Print ISSN: 1382-4406
Elektronisch ISSN: 2468-1385
DOI
https://doi.org/10.1007/s41190-022-1051-8

Andere artikelen Uitgave 3/2022

Management Kinderopvang 3/2022 Naar de uitgave

Uit de ivoren toren

Hoe leren kinderen kleuren?

In het kort

In het kort