Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Journal of Abnormal Child Psychology 3/2000

01-06-2000

Multimethod Psychoeducational Intervention for Preschool Children with Disruptive Behavior: Two-Year Post-Treatment Follow-up

Auteurs: Terri L. Shelton, Russell A. Barkley, Cheryl Crosswait, Maureen Moorehouse, Kenneth Fletcher, Susan Barrett, Lucy Jenkins, Lori Metevia

Gepubliceerd in: Research on Child and Adolescent Psychopathology | Uitgave 3/2000

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Multimethod Psychoeducational Intervention for Preschool Children with Disruptive Behavior: Two-Year Post-Treatment Follow-up
Auteurs
Terri L. Shelton
Russell A. Barkley
Cheryl Crosswait
Maureen Moorehouse
Kenneth Fletcher
Susan Barrett
Lucy Jenkins
Lori Metevia
Publicatiedatum
01-06-2000
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Research on Child and Adolescent Psychopathology / Uitgave 3/2000
Print ISSN: 2730-7166
Elektronisch ISSN: 2730-7174
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1005144304071

Andere artikelen Uitgave 3/2000

Journal of Abnormal Child Psychology 3/2000 Naar de uitgave

Erratum

Erratum