Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Sociaal Bestek 2-3/2019

01-06-2019 | Artikel

Een blik in de toekomst?

Multichannel communicatie en artificial intelligence in de schuldhulpverlening

Gepubliceerd in: Sociaal Bestek | Uitgave 2-3/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Digitalisering is een niet te stuiten ontwikkeling. Velen zien dit als een groot gemak en ook de overheid stimuleert de digitalisering. Een grote groep Nederlanders kampt echter met beperkte digitale vaardigheden. Digitale communicatieplatformen kunnen deze kwetsbare groep ondersteunen, bijvoorbeeld in de schuldhulpverlening. …
Metagegevens
Titel
Een blik in de toekomst?
Multichannel communicatie en artificial intelligence in de schuldhulpverlening
Publicatiedatum
01-06-2019
Gepubliceerd in
Sociaal Bestek / Uitgave 2-3/2019
Print ISSN: 0921-5344
Elektronisch ISSN: 2468-1377
DOI
https://doi.org/10.1007/s41196-019-0036-z

Andere artikelen Uitgave 2-3/2019

Sociaal Bestek 2-3/2019 Naar de uitgave