Skip to main content
Top

Kind en adolescent

Uitgave 1/2019

Inhoudsopgave (6 Artikelen)

Artikelen

Risicofactoren voor verwaarlozing: een meta-analyse

Tim M. Mulder, Kimberly C. Kuiper, Claudia E. van der Put, Geert-Jan J. M. Stams, Mark Assink

Artikelen

Variatie in de vroege trajecten van autismesymptomen

Janne C. Visser, Nanda N. J. Rommelse, Martijn Lappenschaar, Iris J. Servatius-Oosterling, Corina U. Greven, Jan K. Buitelaar

Artikelen

Leerkrachtgedrag en de kwaliteit van sociale relaties in de klas: de leerkracht als sociale referent voor de sociale status van de leerling

Marloes M. H. G. Hendrickx, Tim Mainhard, Sophie Oudman, Antonius H. N. Cillessen, Mieke Brekelmans

Opmerkelijk

De ene dag is de andere niet: een dynamische kijk op autonomieondersteunend opvoeden

Jolene Van der Kaap-Deeder, Elien Mabbe, Lisa Dieleman, Katrijn Brenning, Maarten Vansteenkiste, Bart Soenens

Opmerkelijk

De paradox van de fijne school

Tessa M. L. Kaufman, Gijs Huitsing