Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap 1/2020

01-02-2020 | Kritisch bekeken

Meer kennis en vaardigheden EBP in onderwijs

Auteur: Maaike Hamers-Janssen

Gepubliceerd in: TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap | Uitgave 1/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Binnen de verpleegkundige praktijk en de bacheloropleidingen tot verpleegkundige is veel aandacht voor evidence based practice (EBP). EBP is het gewetensvol, expliciet en oordeelkundig gebruik van het huidige beste bewijsmateriaal om …
Metagegevens
Titel
Meer kennis en vaardigheden EBP in onderwijs
Auteur
Maaike Hamers-Janssen
Publicatiedatum
01-02-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap / Uitgave 1/2020
Print ISSN: 1380-3425
Elektronisch ISSN: 2468-1342
DOI
https://doi.org/10.1007/s41184-020-0147-5

Andere artikelen Uitgave 1/2020

TVZ - Verpleegkunde in praktijk en wetenschap 1/2020 Naar de uitgave

Colofon / Column Ethiek

Versplinterde verwachtingen

Inhoud_redactioneel

Kijkje in de keuken

Onderzoek & Praktijk

Redactioneel