Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 12/2003

01-12-2003 | Ingezonden

Medisch callcenter als realistisch antwoord op capaciteitsproblemen

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 12/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Om de discussie1 rond het onderzoek naar de inzet van een medisch callcenter te completeren, breng ik graag nog enkele aanvullingen onder de aandacht. …
Voetnoten
1
Spelten ER, Gubbels JW. Een medisch callcenter in de praktijk. Onderzoek naar effect en ervaring. Huisarts Wet 2003;46:543-6.
Lucassen PLBJ, Medische callcenters zijn strijdig met goed huisartsgeneeskundig handelen. Huisarts Wet 2003;46:538.
Sardeman RC. Medische callcenters: een heikele zaak. Huisarts Wet 2003;46:537.
 
Metagegevens
Titel
Medisch callcenter als realistisch antwoord op capaciteitsproblemen
Publicatiedatum
01-12-2003
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Huisarts en wetenschap / Uitgave 12/2003
Print ISSN: 0018-7070
Elektronisch ISSN: 1876-5912
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03083243

Andere artikelen Uitgave 12/2003

Huisarts en wetenschap 12/2003 Naar de uitgave