Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-10-2012 | Managementzaken | Uitgave 5/2012

Podosophia 5/2012

Medewerkers en cliënten zijn de beste merkambassadeurs

Social media:

Tijdschrift:
Podosophia > Uitgave 5/2012
Auteurs:
Erik van Beek, Leonore Pulleman
Belangrijke opmerkingen
In deze rubriek belicht de auteur onderwerpen die van belang zijn bij het managen van uw praktijk.
Erik van Beek (Hallux Boemaars & Van Beek) en Leonore Pulleman (Tekstpartners)

Sammenvating

Social media zijn anno 2012 een communicatiefactor van betekenis. Consumenten, dus ook veel cliënten van podotherapiepraktijken, praten via internet met elkaar over u. Voor een optimaal relatiebeheer is het van belang dat je meepraat. Wie zich erin verdiept, merkt dat het ook een heel leuke tijdsinvestering is.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Podotherapeut Totaal

Binnen de bundel kunt u gebruik maken van boeken, tijdschriften, e-learnings, web-tv's en uitlegvideo's. BSL Podotherapeut Totaal is overal toegankelijk; via uw PC, tablet of smartphone.

Podosophia

Podosophia stelt zich ten doel de beroepsgroep van podotherapeuten te voorzien van informatie die nodig is voor het inhoudelijk uitoefenen van het vak en het voeren van de praktijk. Daarbij is ook rui ...

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 5/2012

Podosophia 5/2012 Naar de uitgave

Multidisciplinair samenwerken

Spreekuur reumatische voetproblemen