Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Journal of Abnormal Child Psychology 4/2003

01-08-2003

Listening Comprehension and Working Memory Are Impaired in Attention-Deficit Hyperactivity Disorder Irrespective of Language Impairment

Auteurs: Alison McInnes, Tom Humphries, Sheilah Hogg-Johnson, Rosemary Tannock

Gepubliceerd in: Research on Child and Adolescent Psychopathology | Uitgave 4/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Listening Comprehension and Working Memory Are Impaired in Attention-Deficit Hyperactivity Disorder Irrespective of Language Impairment
Auteurs
Alison McInnes
Tom Humphries
Sheilah Hogg-Johnson
Rosemary Tannock
Publicatiedatum
01-08-2003
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Research on Child and Adolescent Psychopathology / Uitgave 4/2003
Print ISSN: 2730-7166
Elektronisch ISSN: 2730-7174
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1023895602957

Andere artikelen Uitgave 4/2003

Journal of Abnormal Child Psychology 4/2003 Naar de uitgave