Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Cognitive Therapy and Research 3/2003

01-06-2003

Do the Seconds Turn Into Hours? Relationships between Sustained Pupil Dilation in Response to Emotional Information and Self-Reported Rumination

Auteurs: Greg J. Siegle, Stuart R. Steinhauer, Cameron S. Carter, Wiveka Ramel, Michael E. Thase

Gepubliceerd in: Cognitive Therapy and Research | Uitgave 3/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Do the Seconds Turn Into Hours? Relationships between Sustained Pupil Dilation in Response to Emotional Information and Self-Reported Rumination
Auteurs
Greg J. Siegle
Stuart R. Steinhauer
Cameron S. Carter
Wiveka Ramel
Michael E. Thase
Publicatiedatum
01-06-2003
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Cognitive Therapy and Research / Uitgave 3/2003
Print ISSN: 0147-5916
Elektronisch ISSN: 1573-2819
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1023974602357

Andere artikelen Uitgave 3/2003

Cognitive Therapy and Research 3/2003 Naar de uitgave