Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies 2/1999

01-06-1999

Strengths-Based Assessment of Children with SED: Consistency of Reporting by Teachers and Parents

Auteurs: Karen A. Friedman, Peter E. Leone, Philip Friedman

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 2/1999

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Strengths-Based Assessment of Children with SED: Consistency of Reporting by Teachers and Parents
Auteurs
Karen A. Friedman
Peter E. Leone
Philip Friedman
Publicatiedatum
01-06-1999
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 2/1999
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1022035817456

Andere artikelen Uitgave 2/1999

Journal of Child and Family Studies 2/1999 Naar de uitgave