Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders 11/2016

15-10-2016 | Erratum

Erratum to: Peer Victimization and Educational Outcomes in Mainstreamed Adolescents with Autism Spectrum Disorder (ASD)

Auteurs: Ryan Adams, Julie Taylor, Amie Duncan, Somer Bishop

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 11/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Excerpt

In the original publication, the asterisks (***) were incorrectly added in the body of the Tables 2, 3 and 4. The single, double and triple asterisks were inadvertently replaced with triple asterisks during the production process. The original article was corrected. …
Metagegevens
Titel
Erratum to: Peer Victimization and Educational Outcomes in Mainstreamed Adolescents with Autism Spectrum Disorder (ASD)
Auteurs
Ryan Adams
Julie Taylor
Amie Duncan
Somer Bishop
Publicatiedatum
15-10-2016
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 11/2016
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-016-2931-1

Andere artikelen Uitgave 11/2016

Journal of Autism and Developmental Disorders 11/2016 Naar de uitgave