Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders 1/2015

01-01-2015 | Erratum

Erratum to: A Review of Technology-Based Interventions to Teach Academic Skills to Students with Autism Spectrum Disorder

Auteurs: Victoria Knight, Bethany R. McKissick, Alicia Saunders

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 1/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Excerpt

There was an error in the abstract section in the original version of the article. The text in the abstract section should read ‘A total of 29 studies met inclusion criteria’ instead of ‘A total of 25 studies met inclusion criteria’. …
Metagegevens
Titel
Erratum to: A Review of Technology-Based Interventions to Teach Academic Skills to Students with Autism Spectrum Disorder
Auteurs
Victoria Knight
Bethany R. McKissick
Alicia Saunders
Publicatiedatum
01-01-2015
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 1/2015
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-014-2034-9

Andere artikelen Uitgave 1/2015

Journal of Autism and Developmental Disorders 1/2015 Naar de uitgave