Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders 3/2005

01-06-2005

An Examination of the Effects of a Classroom Activity Schedule on Levels of Self-Injury and Engagement for a Child with Severe Autism

Auteurs: Mark O’Reilly, Jeff Sigafoos, Giulio Lancioni, Chaturi Edrisinha, Alonzo Andrews

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 3/2005

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
An Examination of the Effects of a Classroom Activity Schedule on Levels of Self-Injury and Engagement for a Child with Severe Autism
Auteurs
Mark O’Reilly
Jeff Sigafoos
Giulio Lancioni
Chaturi Edrisinha
Alonzo Andrews
Publicatiedatum
01-06-2005
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 3/2005
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-005-3294-1

Andere artikelen Uitgave 3/2005

Journal of Autism and Developmental Disorders 3/2005 Naar de uitgave