Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-01-2021 | opinie

De klant die eigenlijk patiënt is of de patiënt die klant is...

Laten we de klant maar

bij de naam noemen

Auteur: Frans G. Slebus

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 1-2/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

De schaarste aan verzekeringsartsen neemt schrikbarende vormen aan. Klanten gaan in toenemende mate ervaren dat zij moeten wachten op een verzekeringsgeneeskundige beoordeling. Het is zaak om verzekeringsartsen zo veel mogelijk daar in te zetten waar zij níet uitwisselbaar zijn. Het zwaartepunt in het werk van de VA verschuift hierdoor van het vaststellen van noodzakelijke onderzoeksbevindingen naar het beoordelen van de mogelijkheden. Maar wie zorgt er dan voor de aanwezigheid van de noodzakelijke gegevens en de soepele transitie daarvan naar de VA? Is de klant een mogelijkheid? Hoe dan en wie profiteert daarvan...?
Metagegevens
Titel
De klant die eigenlijk patiënt is of de patiënt die klant is...
Laten we de klant maar
bij de naam noemen
Auteur
Frans G. Slebus
Publicatiedatum
01-01-2021
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 1-2/2022
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/s12498-021-1452-9

Andere artikelen Uitgave 1-2/2022

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 1-2/2022 Naar de uitgave

proefschriftbespreking

De invloed van verwachtingen