Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander hoofdstuk

2022 | OriginalPaper | Hoofdstuk

4. Kwaliteitszorg

Auteurs : Elly Hogeveen, Maria de Vries

Gepubliceerd in: Management, beheer en organisatie voor tandartsassistenten

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Als patiënt vertrouw je op de kennis en kundigheid van je tandarts. Je verwacht dat je tandarts de praktijk op orde heeft, zich ontwikkelt, investeert in apparatuur en persoonlijke aandacht voor je heeft. Kortom, een tandarts die staat voor optimale mondzorg. Een voorbeeld van kwaliteit en normen zijn het KEW- (Kernenergiewet) dossier, de waterkwaliteit, de hepatitis-B-vaccinatie, veiligheidsbladen van gevaarlijke stoffen, de RI&E (Risico Inventarisatie en Evaluatie) en de AVG (Algemene Verordering Gegevensbescherming).
Metagegevens
Titel
Kwaliteitszorg
Auteurs
Elly Hogeveen
Maria de Vries
Copyright
2022
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2813-0_4