Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Skipr 5/2018

01-05-2018 | Kort bestek

Kort bestek

Auteur: Bohn Stafleu van Loghum

Gepubliceerd in: Skipr | Uitgave 5/2018

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Veel zorgorganisaties stellen de patiënt centraal, vinden klantbeleving belangrijk en houden zich bezig met de patiënt journey. Maar hoe krijgt u het voor elkaar dat uw patiënten de aandacht krijgen die ze verdienen? En hoe zorgt u dat zij hun ervaringen met u delen in plaats van met anderen? Met gastvrijheid kunt u toegevoegde waarde creëren, klanttevredenheid, -loyaliteit en medewerkerstevredenheid vergroten. Leer hierover meer op 7 juni in De Doelen in Rotterdam, tijdens het congres Open Armen. Meer informatie: www.​skipr-openarmen.​nl
Metagegevens
Titel
Kort bestek
Auteur
Bohn Stafleu van Loghum
Publicatiedatum
01-05-2018
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Skipr / Uitgave 5/2018
Print ISSN: 1876-8695
Elektronisch ISSN: 2211-8772
DOI
https://doi.org/10.1007/s12654-018-0164-y

Andere artikelen Uitgave 5/2018

Skipr 5/2018 Naar de uitgave

Passage

Passage

Kort bestek

Kort bestek