Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-05-2018 | Kort bestek | Uitgave 5/2018

Skipr 5/2018

Kort bestek

Tijdschrift:
Skipr > Uitgave 5/2018
Auteur:
Bohn Stafleu van Loghum

Samenvatting

Veel zorgorganisaties stellen de patiënt centraal, vinden klantbeleving belangrijk en houden zich bezig met de patiënt journey. Maar hoe krijgt u het voor elkaar dat uw patiënten de aandacht krijgen die ze verdienen? En hoe zorgt u dat zij hun ervaringen met u delen in plaats van met anderen? Met gastvrijheid kunt u toegevoegde waarde creëren, klanttevredenheid, -loyaliteit en medewerkerstevredenheid vergroten. Leer hierover meer op 7 juni in De Doelen in Rotterdam, tijdens het congres Open Armen. Meer informatie: www.​skipr-openarmen.​nl

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 5/2018

Skipr 5/2018 Naar de uitgave

Kort bestek

Kort bestek