Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-02-2015 | Journaal | Uitgave 1/2015

TPO - De Praktijk 1/2015

Komt een patiënt met een hulpvraag bij de dokter…

Tijdschrift:
TvPO > Uitgave 1/2015
Auteur:
Karolien Biesheuvel-Leliefeld

Samenvatting

Patiënttevredenheid is een steeds belangrijkere uitkomstmaat bij het beoordelen van geleverde zorg. Als de patiënt de hulpvraag voorafgaand aan het consult opschrijft, zou dit de patiënttevredenheid kunnen vergroten. Nieuw onderzoek in de eerste lijn wijst echter uit dat de patiënttevredenheid hierdoor niet toeneemt.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

DocsOnline – Vakinformatie voor huisartsen

Met DocsOnline blijft u op de hoogte van de actuele ontwikkelingen in uw vak en bouwt u efficiënt aan uw vakkennis. U krijgt digitale toegang tot zo'n 30 boeken huisartsgeneeskunde en 3 vaktijdschriften. Alles om u nóg beter te maken in uw vak.

TPO De Praktijk

TPO De Praktijk is het tijdschrift voor praktijkondersteuners en -verpleegkundigen die zich graag ontwikkelen in hun vak. In het tijdschrift vindt u casuïstiek, achtergrondartikelen over aandoeningen en de laatste wetenschappelijke inzichten. Ook brengt de redactie actualiteiten, inspirerende interviews en reportages over interessante projecten.
Het tijdschrift wordt samengesteld door een vakkundige reactie, die bestaat uit praktijkondersteuners en -verpleegkundigen die dagelijks in de praktijk werken.
TPO De Praktijk is een uitgave van het Nederlands Huisartsengenootschap en uitgeverij Bohn Stafleu van Loghum, in samenwerking met de afdeling Praktijkverpleegkundigen en Praktijkondersteuners van V&VN.

Literatuur
Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 1/2015

TPO - De Praktijk 1/2015 Naar de uitgave

Lezen/kijken/zoeken

Ondertussen in H&W

Zicht op onderzoek

Evidence-based medicine