Ga naar de hoofdinhoud
Top

Knowledge Gaps in ASD Research: Short and Long Term Implications for Policy

  • 11-01-2016
  • Editorial
Gepubliceerd in:
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Most researchers and practitioners speak about the gap between research and practice; fewer researchers and practitioners speak about the gap between research and policy, which is arguably much greater, much more significant, and much more likely to be overlooked. A handful of articles each year shed some light on this gap, and one of these appears in a recent issue of the Journal. …
Titel
Knowledge Gaps in ASD Research: Short and Long Term Implications for Policy
Auteurs
Peter Doehring
Fred R. Volkmar
Publicatiedatum
11-01-2016
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 3/2016
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-015-2683-3
Deze inhoud is alleen zichtbaar als je bent ingelogd en de juiste rechten hebt.