Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Sociaal Bestek 1/2018

01-02-2018 | Vakkundig aan het werk

Klantmanagers, doe als Freud!

Auteur: David van Maanen

Gepubliceerd in: Sociaal Bestek | Uitgave 1/2018

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

De klantmanager heeft altijd gelijk. Daar kan geen wetenschappelijk onderzoek tegenop. Hij maakt zijn keuzes intuïtief, voelt aan wat hij moet doen in zijn contact met de klant, heeft een plan voor ogen en vertrouwt op zijn inschatting.
Literatuur
go back to reference La Grouw, Y. M. (2016). Directed Professional Space. An ethnographic-phronetic research on the construction of implicit boundaries to activation practitioners’ use of professional space (Master’s thesis). Universiteit Utrecht La Grouw, Y. M. (2016). Directed Professional Space. An ethnographic-phronetic research on the construction of implicit boundaries to activation practitioners’ use of professional space (Master’s thesis). Universiteit Utrecht
Metagegevens
Titel
Klantmanagers, doe als Freud!
Auteur
David van Maanen
Publicatiedatum
01-02-2018
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Sociaal Bestek / Uitgave 1/2018
Print ISSN: 0921-5344
Elektronisch ISSN: 2468-1377
DOI
https://doi.org/10.1007/s41196-018-0005-y

Andere artikelen Uitgave 1/2018

Sociaal Bestek 1/2018 Naar de uitgave