Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 3/2012

01-03-2012 | LEZERSFORUM

Klacht als feedback die je kunt gebruiken

Auteur: Noks Nauta

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 3/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

De toon van Simon Knepper in zijn column ‘Het Heilig Individu’1 maakte mij bijzonder aan het schrikken. Dat hij zelf voor de tuchtrechter moet komen is natuurlijk heel vervelend. Maar waarom moet hij dan meteen alle klagers afschilderen als querulanten? …
Literatuur
1.
go back to reference Knepper S. Het Heilig Individu. Tijdschr Bedrijfs Verzekeringsgeneeskd 2012; 20: 17. Knepper S. Het Heilig Individu. Tijdschr Bedrijfs Verzekeringsgeneeskd 2012; 20: 17.
Metagegevens
Titel
Klacht als feedback die je kunt gebruiken
Auteur
Noks Nauta
Publicatiedatum
01-03-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 3/2012
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/s12498-012-0053-z

Andere artikelen Uitgave 3/2012

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 3/2012 Naar de uitgave

LEZERSFORUM

Repliek