Skip to main content
main-content
Top

wo | Tijdschrift

Kind & Adolescent Praktijk

Kind & Adolescent Praktijk 4/2020

Uitgave 4/2020

Inhoudsopgave ( 13 Artikelen )

01-12-2020 | Ten geleide | Uitgave 4/2020

Etiketten plakken

Marike Serra

01-12-2020 | Artikel | Uitgave 4/2020

Doelgericht werken in wijkteams laat nog te wensen over

Professionals hebben meer opleiding en begeleiding nodig
Andrée Sekreve, Marleen Campmans, Dr. Marja van Bon-Martens, prof. dr. Bram Orobio De Castro

01-12-2020 | uit de praktijk | Uitgave 4/2020

Gevangen

Anneke Eenhoorn

01-12-2020 | Artikel | Uitgave 4/2020

SDQ bruikbaar voor jongeren tot achttien jaar

Scores nog beter benutten met 'SDQ-profiel'
Jorien Vugteveen, prof. dr. Marieke Timmerman, Dr. Annelies De Bildt, Dr. Marianne De Wolff, Dr. Meinou Theunissen

01-12-2020 | Proefschrift | Uitgave 4/2020

Sociale inclusie in de klas

Renske de Leeuw

01-12-2020 | Artikel | Uitgave 4/2020

De ingewikkelde relatie tussen gezinshuis en ouders

Zo stemmen beide partijen op elkaar af
Drs. Ellen Schep, Dineke Bent

01-12-2020 | Werk in uitvoering | Uitgave 4/2020

Beter slapen met ADHD

Lena Keuppens, Finja Marten, Dr. Bianca Boyer, Elien Beerts, prof. dr. Dieter Baeyens, Marije Kuin, prof. dr. Saskia Van Der Oord

01-12-2020 | Interview | Uitgave 4/2020

'EEN VAN ONZE DOELEN IS MYTHES OVER ADHD TE ONTKRACTEN'

Dieuwke de Boer

01-12-2020 | Evidentieel | Uitgave 4/2020

Goede en slechte jeugdhulp

Harrie Van Leeuwen, Marca Geeraets

01-12-2020 | Uit en thuis | Uitgave 4/2020

De grenzen van de jeugdbescherming

Nic Drion

01-12-2020 | nader onderzoek gewenst | Uitgave 4/2020

Ervaring

r Prof. dr. Else De Haan

01-12-2020 | Frictie | Uitgave 4/2020

Wat te doen bij druk en impulsief gedrag?

Dr. mr. Betty Veenman, Eva Mutsaers

01-12-2020 | Gezien en gelezen | Uitgave 4/2020

Gezien en gelezen

Recente publicaties