wo | Tijdschrift Kind & Adolescent Praktijk Uitgave 4/2019 share DELEN Zoeken insite ZOEKEN Inhoudsopgave (13 Artikelen) 01-12-2019 | Ten geleide Effectieve therapeuten Marike Serra 01-12-2019 | Artikel LVB-jongeren met stoornis aan meer zelfinzicht helpen Studie naar blended psycho-educatiemodule 'Straatwijzer' Mandy Spaltman, Sammy Roording-Ragetlie 01-12-2019 | uit de praktijk Vragenlijsten liegen niet? Anneke Eenhoorn 01-12-2019 | Artikel Cultuursensitief werken met alleenstaande jonge vluchtelingen 'Veerkracht-project' biedt trauma-geïnformeerde interventie Carlijn van Es, Marieke Sleijpen, Winta Ghebreab, Trudy Mooren 01-12-2019 | Evidentieel Weten hoe weinig je (nog) weet Harrie van Leeuwen, Marca Geeraets 01-12-2019 | Artikel Wat helpt leerlingen met internaliserende problemen op school? Acht praktische adviezen om 'onzichtbare' groep te ondersteunen Elianne Zijlstra, Anke de Boer, Andrea Sijp 01-12-2019 | Interview 'So- en sbo-leerlingen profiteren van gemengde klas' Jan Bijstra 01-12-2019 | Frictie Het label 'LVB': weg ermee? Marielle Dekker 01-12-2019 | Proefschrift Draagt persoonlijkheid bij aan de X-factor van de leraar? Svenja Büttner 01-12-2019 | Werk in uitvoering Hulp aan gevluchte kinderen met trauma's Nienke Smid, Carlijn de Roos, Trudy Mooren 01-12-2019 | Uit en thuis Het verschil tussen David en Davy Nic Drion 01-12-2019 | nader onderzoek gewenst Een nieuw leven voor het placebo-effect Else de Haan 01-12-2019 | Gezien en gelezen Gezien en gelezen