Skip to main content
main-content
Top

wo | Tijdschrift

Kind & Adolescent Praktijk

Kind & Adolescent Praktijk 3/2020

Uitgave 3/2020

Inhoudsopgave ( 14 Artikelen )

01-09-2020 | Ten geleide | Uitgave 3/2020

Samenwerken met cliënten

Marike Serra

01-09-2020 | Artikel | Uitgave 3/2020

Groepsbehandeling lijkt positief effect te hebben bij SOLK

Zorg voor jongeren met somatisch onvoldoende verklaarde lichamelijk klachten
Drs Elleke Lems, Prof. dr. Sako Visser

01-09-2020 | uit de praktijk | Uitgave 3/2020

Zweten

Anneke Eenhoorn

01-09-2020 | Artikel | Uitgave 3/2020

Jeugdzorgwerker kan het verschil maken bij agressie

Positieve bejegening van grote invloed op verloop van incidenten
Drs. Gerard Kocken, Dr. Mariët van der Molen, Prof. dr. Bram Orobio de Castro

01-09-2020 | Artikel | Uitgave 3/2020

Tics behandelen met een korte, intensieve groepstraining

Eerste resultaten van 'Tackle your tics' zijn veelbelovend
Drs. Annet Heijerman-holtgrefe, Cara Verdellen, Jolande van de Griendt, Marjolein Bus, Laura Beljaars, Kees-jan Kan, Daniëlle Cath, Pieter Hoekstra, dr. Chaim Huyser, prof. dr. Lisbeth Utens

01-09-2020 | Proefschrift | Uitgave 3/2020

ADHD en risicogedrag bij jongeren

Tycho Dekkers

01-09-2020 | Interview | Uitgave 3/2020

Meisjes met autisme zetten ons makkelijk op het verkeerde been

Dieuwke de Boe

01-09-2020 | Werk in uitvoering | Uitgave 3/2020

'Serious gaming' voor professionals in spe

Dr. Els Evenboer, Dr. Bert Wienen, Dr. Dana Feringa, Dr. Janneke Metselaar, Dr. Marion van Hattum

01-09-2020 | Frictie | Uitgave 3/2020

Pillen of praten?

dr. Wouter Groen

01-09-2020 | Ingezonden | Uitgave 3/2020

Het Geloof Van Gedragstherapeuten

Prof. dr. Else de Haan

01-09-2020 | Evidentieel | Uitgave 3/2020

Een goed gevoel

Marca Geeraets, Harrie van Leeuwen

01-09-2020 | Uit en thuis | Uitgave 3/2020

Geen zicht

Nic Drion

01-09-2020 | nader onderzoek gewenst | Uitgave 3/2020

Warme ouders

Prof. dr. Else de Haan

01-09-2020 | Gezien en gelezen | Uitgave 3/2020

Gezien en gelezen

Recente publicaties