Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 10/2019

01-11-2019 | voor de praktijk

Kifid: bemiddeling waar het kan, uitspraak indien nodig

Auteurs: Eveline Ruinaard, Anneke Paulusma-de Waal

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 10/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Kifid, het klachteninstituut financiële dienstverlening, behandelt jaarlijks zo'n 3000 klachten van consumenten over financiële producten en diensten van banken, verzekeraars, tussenpersonen en beleggingsadviseurs. Ruim de helft van de klachten gaat over verzekeringen en in een deel daarvan spelen medische aspecten een rol. De medische zaken bij Kifid gaan over de uitkering bij arbeidsongeschiktheidsverzekeringen (AOV), levensverzekeringen, reisverzekeringen en ongevallenpolissen. Kifid behandelt ook klachten over letselschade uit hoofde van de WAM. …
Metagegevens
Titel
Kifid: bemiddeling waar het kan, uitspraak indien nodig
Auteurs
Eveline Ruinaard
Anneke Paulusma-de Waal
Publicatiedatum
01-11-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 10/2019
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/s12498-019-0140-5

Andere artikelen Uitgave 10/2019

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 10/2019 Naar de uitgave

hoofdredactioneel

Lastige cliëntcontacten