Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-11-2016 | Vakkundig aan het werk | Uitgave 5/2016

Sociaal Bestek 5/2016

Kennis door contact

Tijdschrift:
Sociaal Bestek > Uitgave 5/2016
Auteur:
Anne van Delft
Belangrijke opmerkingen
Anne van Delft, beleidsmedewerker bij het Ministerie van SZW

Samenvatting

Stel je voor: je bent een klantmanager bij de gemeente, of een adviseur werk bij het UWV. Klant na klant vult de lege stoel tegenover je. Sommige mensen schudden enthousiast je hand, anderen nemen stilletjes plaats. Ze komen samen, of misschien wel ontzettend alleen. Er zijn mensen die zich vervelen, die moedeloos of boos zijn. Er zijn er die door stapels vacatures heen ploeteren, maar ook die zich zo veel mogelijk met andere dingen bezighouden, of juist met zo min mogelijk. Werkloos zijn is hoe dan ook een last. Niet zelden komt daar nog eens een heel ander probleem bij of uit voort: schulden, eenzaamheid, angsten en depressieve gevoelens.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 5/2016

Sociaal Bestek 5/2016 Naar de uitgave

Cliëntencolumn

Wensen