Skip to main content
main-content

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-11-2016 | Vakkundig aan het werk | Uitgave 5/2016

Sociaal Bestek 5/2016

Kennis door contact

Tijdschrift:
Sociaal Bestek > Uitgave 5/2016
Auteur:
Anne van Delft
Belangrijke opmerkingen
Anne van Delft, beleidsmedewerker bij het Ministerie van SZW

Samenvatting

Stel je voor: je bent een klantmanager bij de gemeente, of een adviseur werk bij het UWV. Klant na klant vult de lege stoel tegenover je. Sommige mensen schudden enthousiast je hand, anderen nemen stilletjes plaats. Ze komen samen, of misschien wel ontzettend alleen. Er zijn mensen die zich vervelen, die moedeloos of boos zijn. Er zijn er die door stapels vacatures heen ploeteren, maar ook die zich zo veel mogelijk met andere dingen bezighouden, of juist met zo min mogelijk. Werkloos zijn is hoe dan ook een last. Niet zelden komt daar nog eens een heel ander probleem bij of uit voort: schulden, eenzaamheid, angsten en depressieve gevoelens.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Sociaal Domein

BSL Sociaal Domein is een online platform met daarin de vakbladen die het Sociaal Domein bestrijken. Professionals die werkzaam zijn in het brede werkgebied binnen het Sociaal Domein kunnen in de diverse vakbladen op dit terrein hun achtergrondinformatie vinden.


Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 5/2016

Sociaal Bestek 5/2016Naar de uitgave

Maatschappelijke ondersteuning

Een gezin, geen plan en ikzelf als regisseur

Arbeidsmarkt in cijfers en trends

Verplicht gemotiveerd