Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Vakblad Sociaal Werk 3/2019

01-06-2019 | Internationaal

Internationaal project: Inclusive CampusLife

Auteurs: Sascha van Gijzel, Jon Leopold

Gepubliceerd in: Vakblad Sociaal Werk | Uitgave 3/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Sinds 2016 is Hogeschool Utrecht betrokken bij het driejarige internationale project Inclusive CampusLife. Samen met hogescholen en een universiteit uit België, Finland en Tsjechië en belangenorganisatie Inclusion Europe wordt gewerkt aan het inclusief maken van het leven op een campus voor hoger onderwijs. Specifieke aandacht gaat uit naar meedoen en meetellen van mensen met een verstandelijke beperking. Binnen het project worden verschillende aanpakken ontwikkeld rondom de thema’s toegankelijkheid, buddy-systemen, arbeidsen onderwijsparticipatie.
Literatuur
go back to reference Heule, C., Knutagård, M., & Kristiansen, A. (2017). Mending the gaps in social work education and research: two examples from a Swedish context. European Journal of Social Work, 20 (3), 396-408. Heule, C., Knutagård, M., & Kristiansen, A. (2017). Mending the gaps in social work education and research: two examples from a Swedish context. European Journal of Social Work, 20 (3), 396-408.
Metagegevens
Titel
Internationaal project: Inclusive CampusLife
Auteurs
Sascha van Gijzel
Jon Leopold
Publicatiedatum
01-06-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Vakblad Sociaal Werk / Uitgave 3/2019
Print ISSN: 2468-7456
Elektronisch ISSN: 2468-7464
DOI
https://doi.org/10.1007/s12459-019-0035-7

Andere artikelen Uitgave 3/2019

Vakblad Sociaal Werk 3/2019 Naar de uitgave