Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander hoofdstuk

2013 | OriginalPaper | Hoofdstuk

7. Interactieve hulpvormen inrichten

Auteur : Drs. Frank Schalken

Gepubliceerd in: Handboek online hulpverlening

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Inleiding

Interactieve hulpvormen kunnen zelfstandig aangeboden worden op een website of onderdeel zijn van een online of blended traject. Ze kunnen op heel veel verschillende manieren ingevuld worden, waarbij iedere uitwerking gevolgen kan hebben op de toegankelijkheid, cliëntbeleving, kwaliteit en kosten. In dit hoofdstuk wordt eerst een overkoepelend thema behandeld, namelijk de rol van de hulpverlener. Vervolgens staan vraagstukken rond de meest voorkomende interactieve hulpvormen (forum, e-mail en chat) beschreven. Het laatste deel van het hoofdstuk behandelt wat er van de gemaakte afspraken gecommuniceerd moet worden met de gebruikers.
Metagegevens
Titel
Interactieve hulpvormen inrichten
Auteur
Drs. Frank Schalken
Copyright
2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-0375-5_7