Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk 2/2015

01-03-2015 | Column

Hyperrealiteit

Auteur: Arthur van Winsen

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 2/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Goed vakmanschap alléén is niet meer genoeg om je vak naar behoren uit te oefenen. Je moet jezelf daarnaast profileren in rankings, genomineerd worden voor de beste in je vak, of anderszins exclusiviteit uitstralen. Het uithangbord bij de slager van het varkentje dat zijn eigen vlees aanprijst met de pakkende tekst ‘Kwaliteit is onze reclame’ voldoet niet meer. Het gaat erom het juiste imago uit te stralen, dat is minstens zo belangrijk als de kwaliteit van je product.
Metagegevens
Titel
Hyperrealiteit
Auteur
Arthur van Winsen
Publicatiedatum
01-03-2015
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 2/2015
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/s12496-015-0025-4