Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-07-2018 | Schuldhulpverlening | Uitgave 4/2018

‘Ik heb u geprobeerd te bellen’
Sociaal Bestek 4/2018

Hoe de Sociale Verzekeringsbank schulden aanpakt

Tijdschrift:
Sociaal Bestek > Uitgave 4/2018
Auteur:
Tammo van Hoorn
Belangrijke opmerkingen
Tammo van Hoorn is teamcoach bij de Sociale Verzekeringsbank Groningen.

Samenvatting

De Sociale Verzekeringsbank (SVB) wil een bijdrage leveren aan de aanpak van schulden. De SVB zoekt actief contact met partners in de keten om klanten beter van dienst te kunnen zijn. Bijvoorbeeld met de gemeente Groningen, in de pilot vroegsignalering van problematische schulden bij klanten.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 4/2018

Sociaal Bestek 4/2018 Naar de uitgave

Vakkundig aan het werk

Smoezen om niet te hoeven leren?