Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap 9/2022

29-07-2022 | Nieuws

Herkennen en ondersteunen van talent in de huisartsopleiding

Auteur: Abdullah Khawar

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 9/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Sommige dokters in opleiding worden door hun opleiders, docenten en/of patiënten als talentvol beschouwd. Hoewel deze dokters in spe zo geoormerkt worden, is er geen gedeelde opvatting over wat getalenteerd zijn betekent, hoe talentvolle aiossen leren, en hoe zij herkend en ondersteund moeten worden tijdens hun opleiding. Dit lopend onderzoek analyseert de leerstrategieën van deze groep in de praktijk.

Andere artikelen Uitgave 9/2022

Huisarts en wetenschap 9/2022 Naar de uitgave

Redactioneel

Bij de tijd