Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Standby 5/2008

01-10-2008 | Communicatie

Help, een functioneringsgesprek!

Auteur: Erik Ranzijn

Gepubliceerd in: Standby | Uitgave 5/2008

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In veel organisaties, en dus ook in tandartspraktijken, worden functioneringsgesprekken gehouden. Managers (en soms ook tandartsen) gaan op cursus en leren daar over de achtergronden, en oefenen soms in het voeren van een functioneringsgesprek. Echter, de kwaliteit van een gesprek wordt bepaald door beide gesprekspartners. Eigenlijk zouden ook medewerkers (assistenten) getraind moeten worden in het voeren van een functioneringsgesprek.
Metagegevens
Titel
Help, een functioneringsgesprek!
Auteur
Erik Ranzijn
Publicatiedatum
01-10-2008
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Standby / Uitgave 5/2008
Print ISSN: 0922-310X
Elektronisch ISSN: 1876-5572
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03080588