Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-03-2020 | Artikel | Uitgave 1/2020

Alle processen en documenten doorgespit
Sociaal Bestek 1/2020

Heldere communicatie over schuldhulpverlening helpt problemen voorkomen

Tijdschrift:
Sociaal Bestek > Uitgave 1/2020
Auteur:
Gerda van den Boogaard
In 's-Hertogenbosch kiezen we voor eenvoud. Het gemeentebestuur wil dat inwoners tevreden zijn over de ondersteuning bij (dreigende) schulden. Daarom is de dienstverlening laagdrempelig, eenvoudig en eenduidig. Zo voorkomen we dat inwoners te laat in actie komen, met schulden en armoede als gevolg. Eenvoud is het motto. Vooral als het gaat om taalgebruik. ...

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 1/2020

Sociaal Bestek 1/2020 Naar de uitgave