Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Sociaal Bestek 1/2020

01-03-2020 | Artikel

Alle processen en documenten doorgespit

Heldere communicatie over schuldhulpverlening helpt problemen voorkomen

Auteur: Gerda van den Boogaard

Gepubliceerd in: Sociaal Bestek | Uitgave 1/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In 's-Hertogenbosch kiezen we voor eenvoud. Het gemeentebestuur wil dat inwoners tevreden zijn over de ondersteuning bij (dreigende) schulden. Daarom is de dienstverlening laagdrempelig, eenvoudig en eenduidig. Zo voorkomen we dat inwoners te laat in actie komen, met schulden en armoede als gevolg. Eenvoud is het motto. Vooral als het gaat om taalgebruik. …
Metagegevens
Titel
Alle processen en documenten doorgespit
Heldere communicatie over schuldhulpverlening helpt problemen voorkomen
Auteur
Gerda van den Boogaard
Publicatiedatum
01-03-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Sociaal Bestek / Uitgave 1/2020
Print ISSN: 0921-5344
Elektronisch ISSN: 2468-1377
DOI
https://doi.org/10.1007/s41196-020-0136-9

Andere artikelen Uitgave 1/2020

Sociaal Bestek 1/2020 Naar de uitgave