Skip to main content
Top

1999 | OriginalPaper | Hoofdstuk

Grenzen – een punt achter de samenwerking?

Auteur : NEELTJE SCALONGNE

Gepubliceerd in: Schoolmaatschappelijk werk

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

In vorige hoofdstukken is uitgegaan van samenwerking als basis voor contact tussen school en ouders. Voor deze samenwerking is een minimale bereidheid of overeenstemming nodig. Helaas ontbreekt die soms; school en ouders kunnen er niet in slagen een gemeenschappelijke visie op het probleem van het kind of een gezamenlijk doel te formuleren. De grenzen van de samenwerking lijken dan bereikt te zijn; dit te ervaren is vaak pijnlijk en frustrerend.

Metagegevens
Titel
Grenzen – een punt achter de samenwerking?
Auteur
NEELTJE SCALONGNE
Copyright
1999
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9353-4_7