Skip to main content
Top

2007 | OriginalPaper | Hoofdstuk

5 Graded activity in de praktijk

Auteurs : Albère Köke, Paul van Wilgen, Arno Engers, Mario Geilen

Gepubliceerd in: Graded activity

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Ingegaan wordt op mogelijke knelpunten in de uitvoering, suggesties voor oplossingen worden aangereikt en vaardigheden die nodig zijn worden genoemd. De vele voorbeelden zijn mede bedoeld als handvat voor de uitvoering.
1
probleeminventarisatie;
 
2
probleemanalyse;
 
3
educatie;
 
4
activiteiten kiezen;
 
5
startniveau vaststellen;
 
6
doel en opbouw bepalen;
 
7
opbouwschema uitvoeren;
 
8
generalisatie en evaluatie.
 
Metagegevens
Titel
5 Graded activity in de praktijk
Auteurs
Albère Köke
Paul van Wilgen
Arno Engers
Mario Geilen
Copyright
2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6970-6_5