Skip to main content
Top

1989 | OriginalPaper | Hoofdstuk

2. Globale omschrijving van de vraag

Auteurs : J. H. M. Tromp, E. F. H. Rietmeijer

Gepubliceerd in: De aanpak van onderzoek

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

De discussie in de docentenkamer was hevig geweest. Theo Smit, een student van de Nieuwe Leraren Opleiding die stage liep aan de Prins Alexander mavo, had het moeten opnemen tegen de docenten van de sectie Engels. Deze vonden dat de daar gebruikelijke proefwerkplanning, namelijk ééns per maand, goed was. Theo meende dat veelvuldiger overhoren veel betere resultaten zou geven. Uiteindelijk werd besloten dat Theo wat betreft het leren van woordjes zijn gang kon gaan en dat als de resultaten van zijn klassen duidelijk beter waren, ze er dan nog wel eens over wilden praten.
Metagegevens
Titel
Globale omschrijving van de vraag
Auteurs
J. H. M. Tromp
E. F. H. Rietmeijer
Copyright
1989
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9646-7_2