Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TPO - De Praktijk 3/2014

01-06-2014 | Journaal

Gezamenlijk leren en werken

Auteur: Wilma Spinnewijn

Gepubliceerd in: TvPO | Uitgave 3/2014

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Een voorwaarde voor een goede samenwerking tussen partijen en het slagen van een project is dat eenieder over de juiste (liefst gelijke) informatie beschikt. In de eerste lijn is het aanbieden van nascholingen voor huisarts en praktijkondersteuner een voorbeeld van zo’n samenwerkingsproject, met name op het gebied van complexe medische zorg. Dat lijkt efficiënt en voor de hand liggend maar waar is het op gebaseerd?
Literatuur
1.
go back to reference Oeseburg B, Hilberts R, Luten TA, Van Etten AVM, Slaets JPJ, Roodbol PF. Interprofessional education in primary care for the elderly: a pilot study. BMC Medical Education 2013:13;161.PubMedCentralPubMedCrossRef Oeseburg B, Hilberts R, Luten TA, Van Etten AVM, Slaets JPJ, Roodbol PF. Interprofessional education in primary care for the elderly: a pilot study. BMC Medical Education 2013:13;161.PubMedCentralPubMedCrossRef
Metagegevens
Titel
Gezamenlijk leren en werken
Auteur
Wilma Spinnewijn
Publicatiedatum
01-06-2014
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TvPO / Uitgave 3/2014
Print ISSN: 2666-9838
Elektronisch ISSN: 2666-9846
DOI
https://doi.org/10.1007/s12503-014-0038-8

Andere artikelen Uitgave 3/2014

TPO - De Praktijk 3/2014 Naar de uitgave

Lezen/kijken/zoeken

Wat zit er eigenlijk in?

weet je dit?

Vragen