Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Nursing 5/2017

01-05-2017 | Neuropathie door chemotherapie

Gevoelig door chemo

Auteur: Alexia Hageman

Gepubliceerd in: Nursing | Uitgave 5/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Chemotherapie kan allerlei bijwerkingen geven, waaronder neuropathische klachten als tintelingen en doofheid in ledematen. Deze kunnen patiënten jaren later nog belemmeren in het dagelijks leven.
Literatuur
1.
2.
go back to reference Neuropathie, wat valt eraan te doen? Interne presentatie, Corien Eeltink, verpleegkundig specialist afdeling hematologie, VUmc Amsterdam, 2014. Neuropathie, wat valt eraan te doen? Interne presentatie, Corien Eeltink, verpleegkundig specialist afdeling hematologie, VUmc Amsterdam, 2014.
3.
go back to reference Scheel A, Beijers AJM, Mols F, Faber CG, Vreugdenhil G. Chemotherapie geïnduceerde neuropathie, Nederlands Tijdschrift Geneeskunde,2014;158: A7455 Scheel A, Beijers AJM, Mols F, Faber CG, Vreugdenhil G. Chemotherapie geïnduceerde neuropathie, Nederlands Tijdschrift Geneeskunde,2014;158: A7455
Metagegevens
Titel
Gevoelig door chemo
Auteur
Alexia Hageman
Publicatiedatum
01-05-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Nursing / Uitgave 5/2017
Print ISSN: 1381-5911
Elektronisch ISSN: 2468-1431
DOI
https://doi.org/10.1007/s41193-017-0086-x

Andere artikelen Uitgave 5/2017

Nursing 5/2017 Naar de uitgave

Aandachtspunten bij wondontsmetting

Vuile wonden poetsen of spoelen?

Redactioneel Alexia

Toon lef en maak onderscheid

Functieprofielen mbo-hbo

Eén vak, twee profielen

OriginalPaper

In de wetenschap