TODO: Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-06-2013 | Cliëntenvoorlichting

Gedragsproblemen in de klas: De rol van de leerkracht

Auteur: Anton Horeweg

Gepubliceerd in: Psychopraktijk | Uitgave 3/2013

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Het is goed om na te gaan wat leerkrachtgedrag bijdraagt aan gedragsproblemen in de klas. Veel problemen blijken te verminderen door een veranderde houding van leerkrachten. In dit artikel ga ik hier nader op in.
Literatuur
Deze inhoud is alleen zichtbaar als je bent ingelogd en de juiste rechten hebt.
Metagegevens
Titel
Gedragsproblemen in de klas: De rol van de leerkracht
Auteur
Anton Horeweg
Publicatiedatum
01-06-2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Psychopraktijk / Uitgave 3/2013
Print ISSN: 1878-4844
Elektronisch ISSN: 2210-7754
DOI
https://doi.org/10.1007/s13170-013-0038-3