Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

05-08-2020 | Onderzoek

Ervaringen na een klacht over de huisarts

Veertien diepte-interviews met patiënten

Auteurs: Emiel Stobbe, Stijn van den Broek, Roland Friele

Gepubliceerd in: Huisarts en wetenschap | Uitgave 9/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Het is soms lastig om als direct betrokkene op een klacht te moeten reageren. Een klachtenfunctionaris of het organiseren van peer support kan dan een oplossing zijn. Bij de start van een geschillenprocedure zouden klagers beter geïnformeerd moeten worden over wat die procedure inhoudt.

Andere artikelen Uitgave 9/2020

Huisarts en wetenschap 9/2020 Naar de uitgave

Nieuws

Nieuws